Tandra ca in reclama Milka

IMG_5503

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care mi le-am propus cu bebelusul meu a fost sa il ingrijesc dupa cele mai inalte standarde. Adica fac treaba eficient si rapid, sa ii stabilesc un program care sa fie potrivit nevoilor copilului meu. M-am lasat condusa de ceea ce trebuia facut si  mai putin de a-i arata ESENTA.

Suntem  obosite, preocupate de educatie, ingrijirea copiilor nostri si poate ne scapa fix ceea ce este mai important,  blandetea si tandretea. A iubi un copil, nu este identic cu a face in fiecare zi tot ceea ce trebuie pentru copil. Din contra, treburile auxiliare ar fi bine sa nu ne preia din energie si atentie. Putem sa le facem impreuna cu copilul nostru sau sa il pastram aproape cu un zambet si o implicare usoara.

Reclama de la Milka, aducea in prim plan nevoia de a fi tandru unul cu celalat si primul pas este  cu copii. Mi s-a parut geniala reclama, avand in vedere ca noi, ca romani suntem aparent foarte prietenosi intre noi, insa ne iubim emotional si temperamental, in loc sa oferim iubire si tandrete liniara, pe care sa te poti baza.

Arata-i iubirea ta chiar astazi!

Daca iti plac sfaturile noastre, te rugam share!

Lasă un răspuns

